Loading...
nl

Hashtags

Overkom je bindingsangst in 10 stappen

Overkom je bindingsangst in 10 stappen

Je voelt je als enkele single dating, maar je zet de remmen nog steeds elke keer aan. Wanneer iemand zijn of haar hand in dienst heeft, voer je de andere methode hard uit. Je stelt dit gedrag teleur, omdat de dates niet plezierig zijn, of omdat het niet klikt. Precies omdat je het zo leuk vond, heb je die geweldige single teruggedraaid. Je hebt misschien het idee dat jij de enige bent, maar absoluut niets kan verder van de realiteit zijn. Bekijk hier 10 acties die u dit moet aanpakken!

1. Kan worden gevonden in contact met uw sensaties

Je sensatie is je kompas, je individuele realiteit. Uw emoties informeren u wat u wilt en wensen niet. Ken het deel dat niet in contact wil komen met wat u voelt. Let op wanneer u contact maakt met iemand anders vanwege het feit dat dit ongunstige sensaties met zich meebrengt die u wilt voorkomen. Door iemand anders te verlaten, lijkt het erop dat je uit je eigen gevoelens kunt ontsnappen. Wees je bewust van je voorste voor zware ongunstige gevoelens en ontdek om hiermee om te gaan.

2. is comfortabel met uw behoeften en kwetsbaarheid

Als u niet op de hoogte bent van uw vereisten (van intimiteit), kunt u hier niet om vragen. Je onderbewustzijn neemt de controle over en zal op een indirecte manier zoeken om je behoeften te behagen, wat leidt tot manipulatieve gewoonten. Begrijp daarom uw behoefte en wordt uiteindelijk blij om afhankelijk te worden van anderen door vatbaar te zijn.

3. Ontdek welk deel in jou vermijdt

Ontdek de factor dat u iets of iemand verhindert en ontdek om te begrijpen wat u nodig hebt op zo'n minuut om de verbinding te maken.

4. Blijf bekend met sociale hints van anderen

Sluit anderen niet uit en trek zich niet terug. Als u zich niet aan anderen aanpast, krijgt u anderen tegen u en zij zullen u niet in uw behoeften struikelen. Op die manier is de wereld veel onveiliger. Aan de andere kant, benadrukken voor anderen, hoe meer je biedt, hoe meer je terugkeert. Inspecteer B.V. regelmatig in met anderen.

5. Zoek naar een veilige partner en zet zich in voor 1 individu

Zoek een partner die menselijk is om je te accepteren en bij je te blijven terwijl je angstig, enthousiast of behoeftig bent. Begrijp dit en zijn die persoon volledig bekend. Neem het gevaar van het ontwikkelen van een monogame relatie.

6. Doe uzelf op aan geloofwaardigheid

Soms aangename lijkt eenvoudiger dan te vermelden hoe je je voelt. Uw vatbaar opstellen is meestal eng. Jezelf in iemand anders veranderen, kan je vol houden, maar na een tijdje veroorzaakt het veel pijn. De kosten die u betaalt als u van uzelf gaat, zijn groter dan het gevaar wanneer u kwetsbaar vaststelt. Neem jezelf gewaagd en beslis constant voor de echte cursus.

7. Onderzoek uw prioriteiten

Waarin zit uw energie? Vaak in dingen waardoor je je effectief voelt, zoals werk dat je niet vatbaar hoeft te zijn. Je hebt iemand nodig die je echt ziet en leuk vindt wie je bent en niet over wat je doet of uitvoert. Aarzel niet om in singles te investeren, kan deze liefde bieden.

8. Zie hoe positieve gelegenheden u vertrekt

Hoe meer je hebt, hoe hoger de zorg kan zijn om het te verliezen. Als het buitengewoon aardig is met iemand, kan je onderbewustzijn reageren op de zorgen om het te verliezen met een veiligheidsreactie door de ander af te weren. De onvoorspelbaarheid of u iemand gaat verliezen, is in sommige gevallen erger dan het verlies zelf. Uw beveiligingssysteem kan dan de relatie verpesten, een minimum van u heeft op die manier zekerheid. Ken uw eigen sabotagegewoonten van push- en terugtrekkingsgedrag. Vraag ook anderen om feedback, omdat het zo automatisch plaatsvindt dat u het niet zelf herkent.

9. Laat uw ontdekte patronen

Houd er rekening mee dat je anderen benadert zoals je ouders je hebben aangedaan. Vaak worden jezelf onbedoeld gemanipuleerd en kun je dit met anderen doen. Ontdek de behoeften van Andren in de gaten te houden en geef ze ook wat ze nodig hebben.

10. Kend dat dit een moeilijk proces is

Wees in orde met de angst die dit hele proces zal brengen. Je angst kan er zijn.

Angst voor betrokkenheid is echt een gehechtheidsprobleem en valt onder de gehechtheidsvoorwaarden. Het is echt een uitdaging om dit zelf te overwinnen. Zoek hulp bij een psycholoog of therapeut die u kan helpen.

Gepubliceerd door Cupidoloog op Juli 2022Juni 2022


Vorig bericht     
     Volgend bericht
     Alle artikelen

Het prikbord

Geen reactie
Je moet inloggen om te reageren

Post

Op Cupidoloog
Geplaatst Jul 20

Hashtags

Waarderen

Jouw beoordeling:
Totaal: (0score)
Wachtwoord beveiligde foto
Wachtwoord beveiligde foto
Wachtwoord beveiligde foto